2016. december 14., szerda

Elegáns karácsonyi képeslap / Elegant Christmas Card

Ezúttal egy arany-ezüst-fehér elegáns stílusú karácsonyi képeslapot készítettem. A chipboard hópehely mellé ezüst hópelyheket nyomdáztam.

I made a gold-silver-white Christmas card. I like this chipboard snowflake so I put it on the focus.



I'm entering these fabolous challenges: The Paper Players #325 A Color Challenge from Jaydee, CAS(E) this Sketch! #201 and Less is More #306 One Layer.




Ezeket használtam fel hozzá:
papír: fehér képeslap alapkarton, Oh What Fun Foil & Glitter papírkészlet (American Crafts)
nyomda: Silver Bells (Kaisercraft), Boldog karácsonyt! felirat (Scrapfellow)
tinta: Silver Ultimate Metallic (Encore!) 
díszítőelem: hópehely chipboard (Scrapfellow)

Itt szereztem be őket: Kroki HobbyScrapfellow

Köszönöm a hozzászólásokat, szeretem olvasni őket. :)

Thank you for your comments, I like reading them. :)

5 megjegyzés:

  1. Terrific card. Love that glitter. Thanks for sharing at Less is More!

    VálaszTörlés
  2. Wonderfully fun and sparkly festive make here. Sadly it's a one layer card week this week at Less is More which means adding those stunning glitter strips to frame your image makes it not one layer. It's a real beauty though and thanks so much for sharing with us. Sarah x

    VálaszTörlés
  3. Beautiful card and layout! Love the addition of the woodgrain snowflake--the perfect compliment to the silver and gold. Thank you for joining us at The Paper Players!

    VálaszTörlés
  4. Agnes this is beautiful! I love the way you used the challenge colors!
    Thanks for joining us at The Paper Players!

    VálaszTörlés