2015. október 17., szombat

Lágy őszi színek / Autumn Neutrals

Az őszi színek közül ezúttal a lágyabb árnyalatokat használtam fel. 

I made an autumn card with neutral colours. 




The challenges that inspired my card: 
The Card Concept #41 {Autumn Neutrals} I was inspired by the wood, the pumpkin and the beautiful colours. I think my style is clean & layered. 




Ezeket használtam fel hozzá:
papírok: Brocante Christmas és fehér képeslap alapkartonok (Docrafts-Papermania), faerezetes alapkarton (Scrapfellow)
nyomda: "tök jó" akrilbélyegző (Scrapfellow)
díszítőelemek: raffia, Harvest epoxy félgyöngyök (American Crafts)
tinta: Toffee Crunch Memento tintapárna (Tsukineko) 

Itt szereztem be őket: Kroki Hobby, Scrapfellow

Köszönöm a hozzászólásokat, szeretem olvasgatni őket. :) 
Thank you for your comments, I like reading them. :)

5 megjegyzés:

  1. Beautiful and serene card! The neutral color palette is just gorgeous. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    VálaszTörlés
  2. Én persze nem jöttem rá milyen része a töknek az a kis tollsöprű :) Így már világos... :) Nagyon tetszik, hogy nem csak narancssárga szín jutott eszedbe a tök láttán. És milyen jól működik natúrban!

    VálaszTörlés
  3. Beautiful card! I love that pretty textured background! Great colors too! Thanks for playing along with us over at The Card Concept!
    Take Care!
    Michele

    VálaszTörlés
  4. LOVE your combo of the two challenges - your card is so natural and so elegant. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    VálaszTörlés
  5. Very cute!
    Thank you for joining us at The Card Concept!
    Lilian
    The Leaf Studio

    VálaszTörlés